Jak spełnić zmieniające się potrzeby klientów? A jak tworzyć wartość dla przedsiębiorstw, wykorzystując aplikacje chmurowe Oracle? Na te pytania – oraz wiele innych związanych z zastosowaniem nowoczesnych technologii w biznesie – uczestnicy szukali odpowiedzi podczas pierwszej edycji Oracle Cloud Application Partner Day w Gdyni. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli Partnerów Oracle z całego świata. Przebiegło ono pod znakiem dyskusji, inspirujących rozmów i wymiany wiedzy. Co więcej, uczestnicy wspólnie pracowali nad strategią działań na kolejne miesiące.
– Każde tego typu wydarzenie jest świetną okazją do złapania dystansu względem naszych codziennych działań. A rozmowy ze specjalistami Oracle pozwalają spojrzeć na nie z zupełnie innej perspektywy. To bezcenne podczas długoterminowego planowania i wypracowywania naszych strategii sprzedażowych – mówi Rafał Ościak, Dyrektor Sprzedaży Pionu Oracle.
Uczestnicy tegorocznego wydarzenia rozmawiali między innymi o wykorzystaniu aplikacji Oracle CX, ERPM oraz HCM. Dyskutowali także o tym, jak dostosować te rozwiązania do zmieniających się trendów i rosnących oczekiwań użytkowników. Ponadto, omawiano plany i cele na kolejne miesiące. Mają one wyznaczać wspólny kierunek działań wszystkich Partnerów. Co więcej, wpisują się one w szeroko pojętą strategię rozwoju.
– Podczas spotkań w Gdyni mieliśmy okazję porozmawiać z ekspertami nie tylko z zakresu rozwiązań Oracle, ale również z bacznymi obserwatorami zmian zachodzących w otoczeniu biznesowym naszych klientów. Takie rozmowy uświadamiają nam, że chcąc w dalszym ciągu spełniać ich oczekiwania i świadczyć usługi na najwyższym poziomie, musimy pozostać otwarci na innowacje i wykorzystanie najnowszych technologii w biznesie – dodaje Rafał Ościak.