CASESTUDIES
Efektywna obsługa płatności dla sektora publicznego z Oracle e-Business Suite
Z naszą pomocą ARiMR przekształcił sposób zarządzania wypłatami, przechodząc z ręcznej obsługi do efektywnego systemu Oracle EBS.
Sprawdź ofertę
technologia wdrożenia:
OBSZAR DZIAŁALNOŚC: ADMINISTRACJA PAŃSTWOWA
Kontynuacja artykułu

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) została powołana w 1994 roku jako instytucja pełniąca rolę akredytowanej agencji płatniczej oraz wspierająca rozwój rolnictwa i obszarów wiejskich w Polsce. ARiMR zarządza płatnościami na rzecz rolników, przedsiębiorców, grup producentów rolnych oraz samorządów lokalnych. Organizacja obsługuje miliony beneficjentów rocznie. Zespół ARiMR, liczący prawie 1000 pracowników, realizuje zadania w obszarze finansów, księgowości, zaopatrzenia oraz wsparcia administracji publicznej.

Czy wiesz, że?

  1. 3,3 miliona linii kodu
    W tym projekcie powstało ponad 3,3 miliona linii kodu, dzięki czemu stworzyliśmy spersonalizowany system dostosowany do potrzeb ARiMR.
  2. 431 cutstomizacji
    W ramach współpracy wprowadziliśmy 431 customizacji w systemie Oracle EBS, w tym 210 raportów, 118 mechanizmów i 103 formularzy, co zapewniło pełną zgodność z wymaganiami ARiMR.
  3. 2 miliony beneficjentów rocznie
    Nasze rozwiązania umożliwiły ARiMR obsługę ponad 2 milionów beneficjentów rocznie, przy zapewnieniu większej efektywności operacyjnej i lepszej precyzji w wypłatach.
  4. Dynamiczne zmiany
    Dzięki ciągłemu rozwojowi systemu ARiMR mogła szybko reagować na zmieniające się przepisy prawne, co pozwala organizacji na utrzymanie pełnej zgodności z regulacjami.

Procesy wypłat w ARiMR wymagają zmian

Zarządzanie płatnościami na dużą skalę oraz przestrzeganie zmieniających się regulacji prawnych stanowiło wyzwanie dla ARiMR. Procesy wypłat i raportowania były ręczne, czasochłonne i podatne na błędy, co wpływało na jakość obsługi beneficjentów i efektywność operacyjną. ARiMR zdecydował się zatem zainwestować w system ERP, który umożliwi automatyzację procesów, zapewniając jednocześnie elastyczność w dostosowywaniu do nowych przepisów prawnych.

Z ręcznie obsługiwanych procesów do automatyzacji

Wspólnie z ARiMR przeszliśmy przez cały proces wdrożenia, dbając o szczególne potrzeby organizacji i specyfikę jej działania. Na podstawie analizy istniejących procesów i wymagań stworzyliśmy dedykowane rozwiązanie, dostosowując Oracle E-Business Suite (EBS) do unikalnych potrzeb ARiMR. Zajęliśmy się nie tylko wdrożeniem systemu, ale również jego pełną integracją z innymi systemami, a także dostosowaniem do zmieniających się regulacji prawnych.

Dzięki wdrożeniu Oracle EBS, ARiMR przeszło z ręcznej obsługi płatności na przewidywalną, automatyczną obsługę w systemie. Efektem była większa efektywność w obsłudze beneficjentów oraz możliwość łatwego dostosowywania się do nowych przepisów.

Efekty

Oracle e-Bussines Suite dla ARiMR
73%
Szybciej
realizowane
procesy
modyfikacje
w liczbach
431
specjalistycznych modyfikacji w Oracle e-Business Suite SGW
1084
specjalistycznych modyfikacji w Oracle e-Business Suite UE
Wdrożenie Oracle e-Business Suite pozwoliło przejść ARiMR na zautomatyzowaną, skalowalną obsługę płatności dla ponad 2 milionów beneficjentów rocznie. Dostosowanie systemu do potrzeb ARiMR umożliwiło pełną kontrolę nad procesami finansowymi i łatwe dostosowywanie się do zmieniających się regulacji prawnych.

Po wdrożeniu systemu, ARiMR uzyskał znaczną poprawę efektywności. Zautomatyzowanie procesów pozwoliło na skrócenie czasu potrzebnego na realizację płatności, a także zmniejszenie liczby błędów w płatnościach, co przełożyło się na bardziej precyzyjne zarządzanie funduszami i lepszą obsługę beneficjentów.

ARiMR może skoncentrować się na rozwoju swoich głównych działań, mając pewność, że system działa sprawnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Nasze wsparcie zapewniło ARiMR stabilność operacyjną oraz ciągłość procesów, a także umożliwiło dalszy rozwój systemu, dostosowując go do zmieniających się wymagań.

Co dalej?

Efektywność wdrożenia oraz nasze elastyczne podejście do współpracy zaowocowały przedłużeniem umowy na kolejne lata. Kontynuujemy współpracę z ARiMR, nie tylko zapewniając codzienne wsparcie i utrzymanie systemu, ale również rozwijając go o nowe funkcje, które odpowiadają na zmieniające się przepisy prawne i rosnące potrzeby organizacji.

Dzięki współpracy z naszą firmą, ARiMR zyskała nowoczesne, elastyczne i wydajne rozwiązanie do zarządzania płatnościami i raportowaniem. Oracle E-Business Suite, dostosowany do unikalnych potrzeb ARiMR, pozwolił na automatyzację procesów, eliminację błędów oraz przyspieszenie operacji. Nasze wsparcie, począwszy od wdrożenia, a na dalszym rozwoju systemu skończywszy, zapewnia ARiMR stabilność i elastyczność w obliczu zmieniających się przepisów prawnych oraz rosnących wymagań organizacji.

POZNAJ usługę
01 - POZNAJ zespół Oracle
Jak pracujemy
Nad projektami czuwa ponad 50 osobowy zespół, którego fundament stanowią eksperci z kilkunastoletnim doświadczeniem.
Powiedz nam o swoich potrzebach, a my znajdziemy sposób jak je zrealizować wykorzystując rozwiązania Oracle. W codziennej pracy łączymy autorskie know-how z najlepszymi praktykami Oracle Unifided Method. Realizujemy zarówno wdrożenia standardu Oracle, jak i skomplikowane projekty - potrzeby systemowe jednego z naszych klientów przełożyły się na stworzenie ponad 400 customizacji. Naszym konikiem jest dostosowanie standardu systemu do lokalnych wymogów prawnych. Stawiamy na efektywność, a nie efektowność. Dostarczamy skuteczne i sprawdzone rozwiązania.
Paweł Tyburski
Dyrektor Pionu Oracle
Agnieszka Filutowicz
Zastępca Dyrektora Pionu Oracle
Piotr Tworek
Kierownik Projektu, Starszy Programista
Aneta Jabłońska
Specjalistka ds. PMO
Mariusz Sidorowski
Kierownik Projektu, Architekt Systemowy
Patrycja Jędrzejczyk
Młodsza Specjalistka ds. PMO
Damian Falandysz
Starszy Konsultant Oracle EBS, Kierownik Projektu
casestudies
03- casestudies
Poznaj nasze
wdrożenia

01 – PALIWOWA

Gdy w Grupie Kapitałowej zapadła decyzja o rozdzieleniu jednej ze spółek przeprowadziliśmy równolegle 3 projekty, w ramach których wydzieliliśmy osobną instancję dla pierwszej spółki, a w kolejnych dwóch przejęliśmy utrzymanie i przeprowadziliśmy inkorporacje poszczególnych modułów do głównego systemu. W każdej z organizacji nieprzerwalnie dbamy o rozwój i zapewniamy utrzymanie systemów.
3
równolegle realizowane projekty wdrożeniowe
poznaj nasze technologie:
Długofalowa współpraca w ramach wdrożenia, rozwoju i utrzymania systemu SAP.
W ramach długofalowej współpracy wspieramy jednego z kluczowych graczy na rynku paliwowym zapewniając mu kompleksowe wsparcie i obsługę systemu SAP. Rozpoczęliśmy od wdrożenia, a w kolejnych latach rozwijamy system wraz z rosnącym biznesem Grupy.
poznaj wdrożenie

02 – ELEKTRONIKA

Zapewniliśmy pełną zgodność Oracle e-Business Suite z polskim prawem podatkowym. Wdrożyliśmy rozwiązania wspierające zarządzanie przepływem danych źródłowych oraz bezbłędne tworzenie rejestrów VAT i zestawień VAT-UE. Skuteczna standaryzacja procesów oraz dedykowane szkolenia sprawiły, że w ciągu roku Oracle e-Business Suite został zaadaptowany jako główna platforma operacyjna dla zespołów finansowych.
12
miesięcy – czas transformacji OEBS z systemu dodatkowego w główne narzędzie pracy
3
obszary lokalizacyjne: JPK, VAT, biała lista
poznaj nasze technologie:
Dostosowanie Oracle e-Business Suite do lokalnych wymogów prawnych
Projekt obejmował: integrację JPK, mechanizmy Split Payment oraz obsługę białej listy. Bezbłędna obsługa dokumentacji VAT-UE oraz pełna zgodność z polskimi i belgijskimi wymogami prawnymi w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu regulacyjnym.
poznaj wdrożenie

03 – ADMINISTRACJA PAŃSTWOWA

Zbudowaliśmy rozwiązanie oparte na Oracle e-Business Suite, które nie tylko obsługuje miliony transferów finansowych rocznie, ale gwarantuje pełną zgodność z rygorystycznymi wymogami prawnymi. Nasze zespoły wdrożyły trzy zintegrowane systemy zapewniające kompleksową obsługę płatności unijnych, krajowych oraz zaawansowane raportowanie.
+ 25000
pracowników korzystających z efektów wdrożenia
3
miesiące od analizy potrzeb do uruchomienia produkcyjnego
poznaj nasze technologie:
Efektywna obsługa płatności dla sektora publicznego z Oracle e-Business Suite
Stworzyliśmy stabilny ekosystem finansowo-księgowy umożliwiający sprawną realizację procesów płatniczych dla milionów beneficjentów, z zachowaniem elastyczności pozwalającej na szybkie dostosowanie do zmian regulacyjnych.
poznaj wdrożenie

04 – SPEDYCJA

Branża spedycyjno-kurierska (TSL) jest dynamicznie rozwijającym się sektorem zapewniając efektywny przepływ towarów. Nasze rozwiązanie zostało rozszerzone o moduł billingowy pozwalający m.in. na efektywne i masowe fakturowanie klientów oraz reklamacji i zwrotów wspomagający proces obsługi klienta.
12
lat współpracy
4
wdrożonych modułów
poznaj nasze technologie:
Wdrożenie i dostosowanie Microsoft Dynamics do procesów charakterystycznych dla branży spedycyjnej.
Branża spedycyjno-kurierska (TSL) jest dynamicznie rozwijającym się sektorem zapewniając efektywny przepływ towarów. Nasze rozwiązanie zostało rozszerzone o moduł billingowy pozwalający m.in. na efektywne i masowe fakturowanie klientów oraz reklamacji i zwrotów wspomagający proces obsługi klienta.
poznaj wdrożenie

05 – EDUKACJA

Dla renomowanych instytucji akademickich, wdrożyliśmy oprogramowanie, obejmujące moduł projektów, finansów i księgowości, środków trwałych, budżetowanie a także zakupów i sprzedaży. Taki szeroki zakres działania, pozwolił na optymalizację i automatyzację procesów na uczelni, podnosząc tym samym jakość świadczonych usług. Kluczowym aspektem wdrożenia była również integracja z systemem dziekanatowym USOS, co pozytywnie wpłynęło na efektywność zarządzania zasobami uczelni.
7
wdrożonych modułów
3
miesiące trwające wdrożenie
poznaj nasze technologie:
Wdrożenie Microsoft Dynamics wraz z integracją z USOS
W ramach współpracy z uczelniami wyższymi odpowiadaliśmy za wdrożenie systemu ERP Microsoft Dynamics z modułami pozwalającymi na lepsze zarządzanie procesami w wielu obszarach biznesowych.
poznaj wdrożenie

06 – PRODUKCJA

Wdrożyliśmy i utrzymujemy zaawansowane rozwiązanie Softlab ERP obejmujące Produkcję, Logistykę, Finanse oraz Kadry i Płace. Kluczowym wyzwaniem była integracja nowego systemu z istniejącymi, wieloletnimi rozwiązaniami IT. Dzięki temu klient uzyskał spójność procesów biznesowych i pełną kontrolę nad rozwojem systemu.
4
wdrożone moduły
poznaj nasze technologie:
Wdrożenie Softlab ERP oraz integracja z istniejącymi systemami informatycznymi.
Przeprowadziliśmy wdrożenie systemu Softlab ERP wraz z pełną integracją obecnych już systemów informatycznych. W ramach dalszej współpracy dbamy o to, aby wdrożony system ERP każdego dnia był aktualny i gotowy do pracy.
poznaj wdrożenie

07 – FMCG

Zapewniamy utrzymanie systemu ERP w obszarach Finansów i Logistyki dla kilku spółek w grupie. System został zintegrowany z zewnętrznymi rozwiązaniami, co umożliwiło automatyczną wymianę danych i usprawniło zarządzanie finansami w całej organizacji.
3
spółki obsługiwane w ramach projektu
poznaj nasze technologie:
Utrzymanie systemu ERP dla polskiego lidera branży FCMG zatrudniającego ponad 5 000 pracowników i posiadającego 15 zakładów produkcyjnych.
W ramach współpracy dbamy o codzienną gotowość systemu Softlab ERP do pracy obsługującego ponad 5 tysięcy pracowników. Przeprowadziliśmy integrację z zewnętrznymi systemami, co zapewniło naszemu klientowi płynną wymianę danych i ograniczyło liczbę zdublowanych rekordów.
poznaj wdrożenie

08 – TELEINFORMATYCZNA

Usprawniliśmy komunikację między zamawiającym a dostawcami, tworząc przestrzeń dla strategicznych negocjacji i błyskawicznej wymiany dokumentów. Wynik? Krótsze procesy zakupowe i pełna przejrzystość, która pozwala skupić się na wartości, nie administracji.
+ 25000
pracowników korzystających z efektów wdrożenia
3
miesiące - od analizy potrzeb do uruchomienia produkcyjnego
poznaj nasze technologie:
Optymalizacja postępowań zakupowych dzięki wdrożeni platformy zakupowej Carthena
Zamieniliśmy rozproszone narzędzia w jeden cyfrowy ekosystem - gdzie podpisane wnioski płynnie przechodzą w postępowania przetargowe, a dokumentacja układa się w przejrzyste repozytorium cyfrowe. Zbudowaliśmy most komunikacyjny między zamawiającym a dostawcami, tworząc przestrzeń dla strategicznych negocjacji i błyskawicznej wymiany dokumentów.
poznaj wdrożenie

09 – BUDOWLANA

Zapewniliśmy bezpieczną obsługę obiegu dokumentów niezależnie od miejsca, z którego jest realizowana. Pracownicy zyskali pełną niezależność miejsca pracy, a kierownicy budowy zaoszczędzili czas poświęcony na przejazdy do biura w celu przekazania dokumentacji do obiegu firmowego.
200
pracowników korzystających z Archillei jednocześnie
40
% skrócenie czasu obiegu dokumentów
poznaj nasze technologie:
Bezpieczny obieg dokumentów w branży budowlanej
Zapewniliśmy elastyczny i bezpieczny system do realizacji obiegu dokumentów. Poza cyfryzacją procesów związanych z obiegiem dokumentów klientowi zależało przede wszystkim na uniezależnieniu pracowników terenowych od konieczności wielokrotnego przyjazdu do biura z dokumentami firmowymi.
poznaj wdrożenie

10 - DEWELOPERSKA

Rozwiązanie umożliwia centralne gromadzenie danych o wpłatach deweloperów i zapewnia szybkie uruchamianie wypłat dla tysięcy chronionych nabywców w razie niewypłacalności inwestora.
32000
nabywców objętych ochroną
3470
inwestycji objętych ochroną
poznaj nasze technologie:
Wdrożenie systemu informatycznego dla funduszu ochrony nabywców na rynku deweloperskim
Celem projektu było uruchomienie systemu informatycznego dla funduszu ochrony nabywców na rynku deweloperskim, ewidencjonującego wszystkie inwestycje objęte obowiązkową ochroną oraz powiązanych z nimi nabywców. Wyzwanie stanowiło stworzenie wydajnej i bezpiecznej platformy spełniającej surowe wymogi prawne, a jednocześnie zapewniającej przejrzysty dostęp do informacji dla wszystkich interesariuszy.
poznaj wdrożenie
08 - NASI KLIENCI O NAS
Rollout Oracle e-Business Suite na dwóch rynkach – polskim i belgijskim. Zapewnienie pełnej zgodności z polskim / belgijskim systemem podatkowym.
Od systemu pomocniczego do kluczowego narzędzia w rok.
W ciągu zaledwie jednego roku Oracle e-Business Suite przeszedł od roli systemu pomocniczego do kluczowego narzędzia naszych zespołów finansowych. Dostosowanie systemu do polskich wymogów prawnych w zakresie JPK, VAT i białej listy pozwoliło nam nie tylko zachować pełną zgodność z regulacjami, ale również znacząco usprawnić nasze procesy raportowania.
Klient
BRANŻY ELEKTRONICZNEJ
08 - NASI KLIENCI O NAS
Wdrożenie Oracle e-Business Suite: usprawnienie obsługi procesów zarządzania nieruchomościami oraz zapewnienie bezbłędności spływu danych księgowych z wielu aplikacji.
Wyzwaniem dla nas była praca w rozproszonych systemach.
Szczególnie cenimy sobie generator dekretów księgowych, który umożliwia efektywną obsługę ponad 3,5 miliona dekretów miesięcznie spływających z różnych aplikacji. Dzięki temu projektowi z sukcesem zrealizowaliśmy cel zastąpienia wielu systemów jednolitą platformą finansowo-księgową.
Klient
BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ
08 - NASI KLIENCI O NAS
Wieloletnia współpraca w ramach budowy i rozwoju Oracle e-Business Suite z budową brakujących funkcjonalności
Konieczność upgrade’u Oracle e-Business Suite i utrata modułu HR postawiła nas w trudnej sytuacji.
Na pewnym etapie współpracy przestaliśmy być klientem i usługodawcą, zaczęliśmy być zespołem. Skomplikowana reimplementacja modułu kadr i płac to dowód ich technologicznych kompetencji, ale to zaangażowanie i zrozumienie naszego biznesu cenimy najbardziej. Wspólnie budujemy rozwiązanie, które nazywamy 'ERP 2.0' - system na miarę naszych globalnych ambicji.
Klient
branży farmaceutycznej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Jedyny taki system oparty o Oracle e-Business Suite na skalę całego kraju
Wyzwaniem jest skala działania i dynamicznie zmieniające się przepisy prawa.
W środowisku, gdzie decyzje polityczne często wymagają błyskawicznej implementacji zmian na ogromną skalę, znaleźliśmy partnera, który potrafi sprostać tym wyzwaniom. Dzięki systematycznej modernizacji systemu Oracle e-Business Suite i wprowadzaniu nowych funkcjonalności zapewniamy nieprzerwane wsparcie dla prawie 1000 użytkowników i milionów beneficjentów naszych działań. To partnerstwo oparte na doświadczeniu, które przetrwało próbę czasu.
Klient
branży administracji publicznej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Wdrożenie Microsoft D365F&O z demo systemu kadrowo-płacowego.
Mierzyliśmy się z usprawnieniem zarządzania obiegiem dokumentów, wynagrodzeniami, urlopami i czasem pracy.
Autorskie połączenie wdrożonego przez DahliaMatic Microsoft Dynamics 365F&O z demo systemu kadrowo-płacowego zwiększyło kontrolę nad aspektami kadrowymi, usprawniło współpracę między działami i umożliwiło nam kontrolę budżetu w czasie rzeczywistym.
Klient
branży edukacyjnej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Największe wdrożenie Microsoft Dynamics z pełnym dostosowaniem systemu do potrzeb klienta z branży kurierskiej działającego na międzynarodowym rynku.
Wdrożone rozszerzenia do MS Dynamics umożliwiły nam obsługę kluczowych dla naszej branży procesów jak reklamacje czy zwroty.
DahliaMatic cenimy za ogromną wiedzę merytoryczną i doświadczenie, które przełożyło się na stworzenie systemu ERP idealnie skrojonego pod nasze potrzeby.
Klient
branży kurierskiej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Wdrożenie Microsoft D365F&O z demo systemu kadrowo-płacowego.
Mierzyliśmy się z usprawnieniem zarządzania obiegiem dokumentów, wynagrodzeniami, urlopami i czasem pracy.
Autorskie połączenie wdrożonego przez DahliaMatic Microsoft Dynamics 365F&O z demo systemu kadrowo-płacowego zwiększyło kontrolę nad aspektami kadrowymi, usprawniło współpracę między działami i umożliwiło nam kontrolę budżetu w czasie rzeczywistym.
Klient
branży spedycyjnej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Zastąpiliśmy Excel systemem Hyperion Financial Management, co umożliło efektywną konsolidację sprawozdań finansowych i obsługę wzajemnych transakcji w grupie.
Konsolidacja finansowa stała się szybsza i dokładniejsza.
Stworzyliśmy narzędzie, które nie tylko ułatwia konsolidację, ale także daje nam dostęp do zaawansowanych analiz finansowych. Zyskaliśmy unikalne rozwiązanie do obsługi niezrealizowanych zysków.
Klient
branży medycznej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Krótki opis projektu: Scentralizowaliśmy i zoptymalizowaliśmy rozproszone procesy w Oracle Hyperion Planning. Proces przeprowadziliśmy bez konieczności zatrzymania codziennej pracy zespołów.
Lepiej zrozumieliśmy koszty pośrednie i wdrożyliśmy efektywniejsze zarządzanie nimi.
To przyczyniło się do poprawy wyników finansowych i zwiększyło naszą efektywność kosztową. Przeprowadzenie warsztatów i zrozumienie jak działa system jeszcze przed wdrożeniem procentuje nam do tej pory.
Klient
branży elektroenergetycznej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Stworzyliśmy ekosystem do konsolidacji sprawozdań finansowych, planowania, budżetowania i controlling dla całej grupy kapitałowej.
Wyeliminowaliśmy transakcje wewnątrzgrupowe już na etapie planowania budżetów.
Wdrożone rozwiązania dały pełną kontrolę nad procesami finansowymi w całej Grupie Kapitałowej. Odzyskaliśmy ponad 60% czasu poświęcanego na przygotowanie i aktualizacje budżetów.
Klient
branży chemicznej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Polski producent artykułów spożywczych z własnym zapleczem technologicznym i dystrybucją na rynek krajowy oraz zagraniczny.
Dla nas liczy się nie tylko terminowość, ale też surowa kontrola jakości na każdym etapie produkcji.
Softlab ERP zapewnił płynne połączenie działu produkcyjnego i dystrybucji, co przełożyło się na stabilne dostawy i sprawniejszą obsługę rosnącego popytu.
Klient
branży spożywczej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Producent komponentów przemysłowych.
Koordynacja pomiędzy naszymi zakładami i magazynami wymagała maksymalnej synchronizacji.
Softlab ERP pozwolił nam zapanować nad produkcją i logistyką w skali, która wcześniej była trudna do kontrolowania. Mamy wreszcie dane, które wspierają decyzje – nie tylko raporty, ale realne wskaźniki efektywności.
Klient
branży produkcyjnej / przemysłowej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Polska firma z branży FMCG, zarządzająca siecią dystrybucji i sprzedaży w wielu kanałach – od detalicznego po hurtowy.
Nasz łańcuch dostaw rósł dynamicznie i wymagał bardziej zintegrowanego rozwiązania.
Potrzebowaliśmy systemu, który będzie elastyczny, szybki i gotowy na integrację z naszymi kanałami sprzedaży. Softlab ERP pomógł nam uporządkować procesy, przyspieszyć realizację zamówień i zapewnić spójność danych w całej organizacji.
Klient
branży FMCG
08 - NASI KLIENCI O NAS
Długofalowa współpraca w ramach wdrożenia, rozwoju i utrzymaniu systemu SAP.
Wieloletnia współpraca z DahliaMatic to dla nas poczucie bezpieczeństwa i pewność, że system SAP będzie gotowy do pracy każdego dnia.
Profesjonalizm i trwałe relacje, które wspólnie zbudowaliśmy przez lata, sprawiają, że ze spokojem powierzamy DahliaMatic kolejne projekty. Konsultanci DahliaMatic stali się integralną częścią naszej organizacji.
Klient
branży paliwowej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Klient w ramach swojej działalności świadczy usługi z zakresu teleinformatycznego, finansowo-księgowego, kadrowo-płacowego, zarządzania nieruchomościami oraz bezpieczeństwa i ochrony. Każdego dnia świadczą usługi dla ponad 25 tysięcy pracowników Grupy.
Wyzwaniem dla nas było uporządkowanie ręcznie obsługiwanych procesów.
Dzięki platformie zakupowej Carthena nasz zespół zakupowy może skupić się na merytorycznej stronie zadań, a nie na administracji. System skutecznie 'pilnuje procesu', a my zyskaliśmy pełną transparentność postępowań i uporządkowaną komunikację z dostawcami. Kontrahenci cenią sobie stały dostęp do historycznych ofert i sprawny kontakt, co przekłada się na wyższą jakość składanych propozycji.
Klient
branży teleinformatycznej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Globalny producent i dystrybutor innowacyjnego sprzętu, dostarczający zaawansowane rozwiązania dla różnorodnych sektorów rynku. Ceniony za połączenie wydajności z wysoką jakością wykonania.
Body Leasing okazał się kluczowy dla zachowania ciągłości projektów i szybkiego reagowania
na zmienne potrzeby rynku. DahliaMatic to zaufany partner, który rozumie nasze tempo pracy i dostarcza nam sprawdzone zasoby, kiedy tylko ich potrzebujemy.
Klient
branży technologicznej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Wiodące przedsiębiorstwo paliwowe o ugruntowanej pozycji na rynku. Rozbudowuje infrastrukturę dystrybucyjną i koncentruje się na efektywności energetycznej, dbając przy tym o stabilność operacyjną.
DahliaMatic z uwagą podchodziła do naszych potrzeb, wykazywali się elastycznością
i zrozumieniem dynamiki środowiska, w którym pracowaliśmy. Dostarczane przez nich rozwiązania zawsze były odpowiednie dla naszych zespołów.
Klient
branży paliwowej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Renomowany dostawca usług IT, specjalizujący się w projektach o dużej skali i wysokim stopniu złożoności. Wspiera klientów w procesie transformacji cyfrowej, stawiając na nowoczesne rozwiązania technologiczne.
DahliaMatic wzmocniła nasz zespół specjalistami,
których kompetencje idealnie wpisały się w nasze bieżące projekty. To stabilne i elastyczne wsparcie, a my możemy skupić się na strategicznych celach biznesowych.
Klient
branży informatycznej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Globalny producent i dystrybutor innowacyjnego sprzętu, dostarczający zaawansowane rozwiązania dla różnorodnych sektorów rynku. Ceniony za połączenie wydajności z wysoką jakością wykonania.
Otrzymaliśmy pełne wsparcie w procesach rekrutacyjnych i rozwoju pracowników IT.
Body Leasing okazał się kluczowy dla zachowania ciągłości projektów i szybkiego reagowania na zmienne potrzeby rynku. DahliaMatic to zaufany partner, który rozumie nasze tempo pracy i dostarcza nam sprawdzone zasoby, kiedy tylko ich potrzebujemy.
Klient
branży administracji publicznej
08 - NASI KLIENCI O NAS
Transformacja cyfrowa jednego z głównych graczy z branży wydobywczej.
Za cel postawiliśmy sobie wyeliminowanie papieru w organizacji z 25 tys. pracowników na pokładzie.
Przeprowadzony projekt nie tylko pozwolił nam na digitalizację obiegu dokumentów, ale też umożliwił opomiarować realizowane procesy. Dzięki temu możemy na bieżąco monitorować ich etap realizacji. Użytkowanie systemu przez tak liczną grupę użytkowników w jednym momencie nie stanowi dla nas najmniejszego problemu.
Klient
branży wydobywczej