Elektroniczna Kancelaria (eKancelaria)

dahliamatic

Pion Produkcji Oprogramowania tworzy i wdraża własne rozwiązania informatyczne. Stawiamy na produkty i technologie innowacyjne, które pozwalają naszym klientom na uzyskanie pozycji liderem jeśli chodzi o skuteczność i wartość posiadanych rozwiązań, wspieramy od strony systemów IT przemiany organizacyjne i procesowe naszych klientów, pomagamy doskonalić organizacje, zwiększać efektywność, automatyzować i integrować procesy.

W dostarczanych rozwiązaniach stosujemy mechanizmy sztucznej inteligencji np. w procesach kwalifikacji i rozpoznawania dokumentów, zarządzania informacją, procesowym podejściem do funkcjonowania organizacji.

Jak działamy?

Pion Produkcji Oprogramowania wszystkie projekty realizuje w oparciu o najnowsze światowe trendy (Industry 4.0, Internet of Things, Big Data czy technologie mobilne, zaawansowany OCR, sztuczna inteligencja) i najlepsze praktyki, m.in. w zakresie procesowego funkcjonowania organizacji, RODO, zarządzania ryzykiem, produkcją, planowania, realizacji zakupów (PZP) czy logistyki.

Działanie Pionu Produkcji Oprogramowania realizowane jest w dwóch zasadniczych nurtach:

Tworzenie i wdrażanie własnych produktów oprogramowania, dostosowywanie ich do potrzeb danego klienta czy środowiska np. platforma zakupowa.
Uzupełnianie złożonych wdrożeń ERP (SAP, Oracle, Microsoft) o komponenty niedostępne lub niedopasowane do bieżącej specyfiki np. silnik workflow, monitor efektywności procesów.

Dlaczego warto nas wybrać?

Wysokie kompetencje zespołu
Doświadczeni programiści i konsultanci
Regularnie wprowadzane na rynek technologiczne nowości
Ciągła praca nad udoskonalaniem autorskich rozwiązań

Elektroniczna Kancelaria (eKancelaria) jest modułem, wprowadzającym cyfrowe zarządzanie dokumentacją wchodzącą/wychodzącą do/z organizacji. Elektroniczna Kancelaria automatyzuje procesy skanowania i rozpoznawania dokumentów z zastosowaniem technik OCR, w pełni cyfryzuje procesy przyjmowania, wydawania korespondencji przychodzącej oraz przygotowania i wydawania korespondencji wychodzącej. Elektroniczna Kancelaria wspiera zarówno kanały tradycyjne (listy, przesyłki) jak i kanały elektroniczne, jest zintegrowana z podpisem elektronicznym, prowadzi elektroniczny rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Elektroniczna Kancelaria zawiera moduł wielopoziomowych dekretacji oraz moduł spraw pozwalający na uruchamianie i nadzór spraw, których bieg jest nadany na podstawie przychodzących dokumentów.

Elektroniczna Kancelaria może być zintegrowana z elektronicznym archiwum dokumentów, tak, aby korespondencja skanowana oraz korespondencja otrzymywana kanałami elektronicznymi podległa procesom archiwizacyjnym zgodnie z zasadami JRWA.

Nasi eksperci

Zaciekawiła Cię nasza oferta? Chcesz poznać więcej szczegółów?
Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak wykorzystać oferowane przez nas rozwiązania w Twojej firmie!

Tomasz Jadczak

Dyrektor Pionu Produktów Własnych
tomasz.jadczak@dahliamatic.pl
+48 503 180 501

Aneta Fidler

Dyrektor ds. Cyfryzacji
aneta.fidler@dahliamatic.pl
+48 572 572 040

Zapewnij swojej firmie niezbędne do rozwoju i umocnienia pozycji na rynku narzędzia
wspomagające i usprawniające jej funkcjonowanie