Bez żadnych zewnętrznych systemów, całkowicie w systemie SAP przygotowaliśmy aplikacje – jako dodatek do standardu SAP.
BLP Checker
BLP Checker to gotowe rozwiązanie spełniające w pełni wymogi prawne opublikowane w rozporządzeniu Ministra Finansów. Co więcej, umożliwia weryfikację kontrahenta bezpośrednio z poziomu systemu SAP. Dzięki temu znacząco upraszcza codzienną pracę działów finansowo-księgowych.
Funkcjonalności narzędzia
Funkcjonalność rozwiązania pozwala na:
- bezpośrednią komunikację systemu SAP z wykazem podatników VAT Ministerstwa Finansów, w trybie pełnym i uproszczonym, z pełną automatyzacją weryfikacji limitu zapytań jak i optymalizacją tych zapytań (z uwagi na limit),
- automatyczne pobieranie pełnej listy par NIP-rachunek do systemu SAP dla kontroli rachunku VAT wykonywanej bezpośrednio w systemie SAP,
- rozszerzenie ekranów danych podstawowych Dostawcy i Odbiorcy o takie pola jak: status kontrahenta w bazie NIP, data i godzina weryfikacji w bazie Ministerstwa Finansów, status weryfikacji rachunku w Wykazie Podatników VAT,
- informowanie o efekcie weryfikacji w postaci wyświetlania statusu rachunku w programie płatności (Transakcja F110) i komunikatu mailowego do wybranych odbiorców o płatności na rachunek nieistniejący na Białej Liście,
- konfigurowane przez użytkownika raportowanie płatności wykonanych na rachunki bankowe zweryfikowane jako nieistniejące w Wykazie podatników VAT, wraz z funkcjonalnością generowania formularza powiadomienia do właściwego naczelnika urzędu skarbowego,
- weryfikację kontrahentów w polskiej bazie NIP oraz w bazie podatników UE – VIES. Wszystko na poziomie wprowadzania/zmiany danych podstawowych kontrahentów oraz generowania JPK. Jest to dodatkowe narzędzie weryfikacji podatnika VAT w stosunku do Białej Listy (NIP Checker).
Co jeszcze potrafi nasze rozwiązanie?
Dodatkowo, BLP Checker pozwala na przeprowadzenie kontroli rachunku bankowego na podstawie pobranych z bazy Ministerstwa danych, na następujących etapach:
- zakładania/ zmiany kontrahenta w standardowych transakcjach SAP takich jak FK01, FK02 itp.,
- wstępnego wprowadzenia i/ lub kompletnego księgowania dokumentu faktury,
- generowania propozycji płatności w programie płatności,
- księgowania wyciągu bankowego.
a także:
- jest dostarczany jako transport, co pozwala na uruchomienie powyższych funkcjonalności od razu po transporcie,
- jest konfigurowalny – w celu dostosowania do specyfiki danej instalacji SAP,
- funkcjonuje całkowicie w ramach systemu SAP ERP 6.x lub S/4 Hana,
- jako gotowe rozwiązanie jest atrakcyjny cenowo,
- posiada nasze pełne wsparcie powdrożeniowe.
Już teraz skontaktuj się z nami w celu otrzymania oferty i umówienia prezentacji.
Oferujemy pełne wsparcie i doradztwo w trakcie dostarczenia, uruchomienia i użytkowania rozwiązania.
Kontakt w sprawie oferty: 503 180 219, krzysztof.dembowy@dahliamatic.pl