Certyfikat SAP Partner Center of Expertise dla DahliaMatic przedłużony na kolejne dwa lata.

Microsoft-i-Oracle-partnerami-w-zakresie-usług-chmurowych.-Jakie-korzyści-dla-klientów-przyniesie-współpraca-gigantów_-4
Informacje prasowe

Certyfikat SAP Partner Center of Expertise dla DahliaMatic przedłużony na kolejne dwa lata.

Wraz z pomyślnym zakończeniem audytu przeprowadzonego przez specjalistów z firmy SAP na początku kwietnia, rozpoczęły się kolejne 2 lata partnerstwa DahliaMatic i SAP.

W ramach audytu skontrolowana została infrastruktura techniczna oraz zgodność jej parametrów z wymaganiami SAP. Zrealizowano również szczegółowy przegląd narzędzi monitorujących pracę systemów Klientów oraz procedur obsługi zgłoszeń serwisowych.

Certyfikat SAP Partner Center of Expertise zaświadcza, że DahliaMatic spełnia bieżące, skrupulatnie sformułowane standardy dotyczące wsparcia i obsługi Klientów. Jest również potwierdzeniem kompetencji firmy oraz uprawnia do świadczenia usług w zakresie SAP Business All-In-One, SAP Analytics, SAP Database & Technology oraz SAP Hana.

– Zdobywając certyfikat kolejny raz udowodniliśmy, że mamy profesjonalną i doświadczoną kadrę, która może pochwalić się szeroką gamą certyfikatów SAP – mówi Iwona Fuksa – Krupiarz, Kierownik Zespołu Serwisu SAP. Dysponujemy także infrastrukturą techniczną spełniającą wymogi SAP, w skład której wchodzi między innymi: rekomendowany system obsługi zgłoszeń – SAP Solution Manager w wersji 7.2, liczne systemy testowe oraz zdalne połączenia do systemów Klientów.

Eksperci z pionu SAP świadczą usługi serwisowe oraz wsparcia powdrożeniowego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, wspierając Klientów przekazujących zgłoszenia za pomocą systemu zgłoszeniowego, poczty elektronicznej oraz telefonu. Naszym priorytetem jest spełnienie ich oczekiwań oraz maksymalne usprawnienie codziennej pracy z systemem, w możliwie najkrótszym czasie.

Stale monitorujemy oraz doskonalimy jakość świadczonych przez nas usług, między innymi badając zadowolenie naszych Klientów. Certyfikat jest więc potwierdzeniem, że świadczone przez nas usługi są, jak zawsze, na wysokim poziomie, a nasi Klienci mogą być spokojni o eksploatowane systemy SAP. – dodaje Iwona Fuksa – Krupiarz.

Gratulujemy i czekamy na kolejne osiągnięcia!