SAS Institute nowym partnerem DahliaMatic
DahliaMatic nawiązało partnerstwo z SAS Institute, światowym liderem w zakresie analityki i sztucznej inteligencji. SAS jest liderem na rynku zaawansowanej analityki, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Firma wspiera ponad 83°000 klientów na całym świecie w wykorzystaniu potencjału dostępnych danych w procesach decyzyjnych w celu budowania …
Jak technika OCR wspiera inteligentne zarządzanie dokumentacją?
Niegasnące zainteresowanie sztuczną inteligencją sprawia, że jej potencjał jest coraz mocniej eksploatowany, a usprawnianie funkcjonowania przedsiębiorstw przez programy i systemy symulujące modele zachowań inteligentnych stało się powszechne. Dążąc do optymalizacji zarówno procesów, jak i wykorzystania zasobów, firmy prześcigają się w innowacyjnych pomysłach na wykorzystanie dorobku …
Im wcześniej zaprezentujemy system użytkownikom, tym większe mamy szanse na sukces wdrożenia. Kilka słów o warsztatach CRP.
Kompleksowe rozwiązania informatyczne przestały być zarezerwowane dla dużych korporacji. Coraz częściej korzyści z ich wykorzystania zauważają również średnie i małe przedsiębiorstwa. Jednak niezmiennie i niezależnie od wielkości organizacji implementacja nowego systemu jest krokiem w nieznane i często budzi niepokój wśród użytkowników kluczowych. Z kolei niepokój …
DahliaMatic na XXVI Forum Teleinformatyki
Za nami XXVI edycja Forum Teleinformatyki, największej konferencji IT skierowanej do przedstawicieli sektora publicznego w Polsce. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 24-25 września przebiegło pod hasłem „System informacyjny państwa wobec globalnej transformacji cyfrowej” i wyjątkowo zostało zrealizowane całkowicie online, w trosce o bezpieczeństwo i …
Pomimo pandemii COVID-19 DahliaMatic wspólnie z H.CEGIELSKI-POZNAŃ S.A uruchamia Softlab ERP by Asseco
Współpraca pomiędzy H.CEGIELSKI-POZNAŃ S.A. a DahliaMatic rozpoczęła się w 2019 roku, po rozstrzygnięciu przetargu na wybór docelowego systemu ERP dla Grupy Kapitałowej HCP S.A. Projekt obejmuje kompleksowe wdrożenie systemu ERP w kluczowych obszarach działalności przedsiębiorstwa, takich jak zarządzanie produkcją, logistyka, zakupy, finanse, kadry i płace …
Jeden krok w tył, dziesięć do przodu – czyli tańczyć każdy może
W DahliaMatic zajmuje się szukaniem nowych perełek do naszego zespołu, rozwiązywaniem naszych codziennych problemów. Z uśmiechem obsługuje umowy o współpracy, sporządza aneksy i wspiera dyrektorów pionu w sprawach pracowników i współpracowników. Prywatnie szaleje na parkiecie i odkrywa świat salsy kubańskiej. Przeczytajcie jak w życiu Kasi Witczak …
Partnerzy DahliaMatic wyróżnieni w raporcie Gartnera
W czerwcowym raporcie Gartnera Magic Quadrant for Cloud ERP for Product-Centric Enterprises, poświęconym systemom ERP w chmurze, po raz kolejny wyróżniono rozwiązania stworzone przez naszych Partnerów, od lat oferowane i wdrażane przez DahliaMatic. Raport skupia się na Klientach z szeroką ofertą skierowaną do przedsiębiorstw wytwarzających, …
C. Czarny Łabędź, CoViD19 i Cynefin … czyli krótko o zarządzaniu projektami w kryzysie.
Każdy z nas z własnego doświadczenia zna lub spotkał się z metodykami zwinnymi Agile w zarządzaniu projektami. Ale o tym, w jakich projektach i czy zawsze możliwe jest stosowanie metodyk zwinnych, nie mówi się zbyt często. A może w ogóle Agile nie zawsze jest właściwym …
„Rugby może pomóc ustawić życiowy celownik”. Rozmowa z Michałem Budą.
Zgrupowanie Juvenii Kraków w Myślenicach przed startem rundy wiosennej Ekstraligi. W salce, w której zawodnicy mają zajęcia teoretycznie z trenerami, stoi na środku Michał Buda. Prezes firmy DahliaMatic właśnie staje się członkiem sztabu szkoleniowego. Opowiada młodym rugbistom o swojej ścieżce życiowej i tym samym zmusza …
Nowe rozwiązanie w ofercie DahliaMatic, czyli jak zwiększyć opłacalność działalności serwisowej dzięki IFS Field Service Management?
Postępująca serwicyzacja, a więc odejście od koncentracji na sprzedaży produktu i coraz większe skupienie na świadczeniu usług serwisowych, wymaga ponownej weryfikacji potencjalnych źródeł dochodu oraz optymalizacji podstawowych procesów przedsiębiorstw. Dotyczy to głównie firm produkcyjnych, które dzięki przemodelowaniu pierwotnych założeń biznesowych rozpoznają serwis posprzedażowy jako potencjalne …